10 ایالت ارزان امریکا برای معاش 2020
نوشته شده توسط : mgh


هزینه معاش در آمریکا در میان ایالات گوناگون میباشد. هزینه معاش مقدار مبلغی  مهاجرت به قبرس شمالی میباشد که برای نگهداری یک استاندارد معیشت معاش مورد نیاز میباشد. هزینه معاش مشتمل بر مسکن، طعام، مالیات و محافظت های بهداشتی میباشد. بیشتر ایالت هایی که کمترین هزینه معاش را دارا میباشند در جنوب امریکا میباشند. 10 ایالت ارزان امریکا برای معاش :

می سی سی پی

ارزان ترین ایالت برای معاش در آمریکا می سی سی پی میباشد. به صورت کلی، میانگین هزینه معاش در می سی سی پی حدود 19 درصد تحت خیس از میانگین هزینه ملی معاش میباشد. حقوق در می سی سی پی 48537 دلار میباشد. مسکن حدود 795 دلار در ماه هزینه دارااست، و حفظ از طفل در می سی سی پی ارزان میباشد که حدود 2،869 دلار در سال هزینه داراست. طعام، حفظ های بهداشتی و بخش اعظمی از موردها ضروری نیز کمترین هزینه ها را در سرزمین دارا هستند.

آرکانزاس

آرکانزاس کمترین هزینه مسکن را در ایالات متحده یعنی نزدیک به 708 دلار در ماه برای اجاره داراست، ، و هزینه میانگین معاش 128800 دلار میباشد. این ایالت دارنده دومی و ارزان ترین هزینه معاش در ایالات متحده میباشد. معیار حقوق و دستمزد آرکانزاس 49.970 دلار میباشد. حمل و نقل، آب و برق، مواد غذایی و بقیه هزینه ها نیز در آرکانزاس به صورت قابل توجهی زیر میباشد.

اوکلاهما

اوکلاهما دارنده مقام سوم از لحاظ کمترین معیار هزینه معاش در ایالات متحده میباشد؛ مانند می سی سی پی و آرکانزاس، میانگین هزینه معاش 124.800 دلار میباشد، اجاره سوئیت دو خوابه به صورت میانگین 740 دلار است. اوکلاهما همینطور زیر ترین ارزش بنزین را در آمریکا ایالات متحده داراست و حتی مخارج آب و برق و مواد غذایی با شاخص های 94.9 و 96.5 ذیل خیس از حد میانگین میباشد.

میسوری

چهارمی ایالت ارزان بها در ایالات متحده میسوری میباشد. ژوپلین، میسوری دارنده کمترین ارزش املاک و مستغلات در‌این مرزوبوم میباشد، جایی که یک منزل چهار خوابه قادر است مقداری بیشتراز 200000 دلار بها داشته باشد. بها مواد غذایی در میسوری به ویژه از دیگر بخشها این مرزوبوم زیر میباشد، در حالی که یک کتف تخم مرغ صرفا در 1.32 دلار بها داراست.

نیومکزیکو

نیو مکزیکو پنجمی ایالت ارزان ارزش در آمریکا ایالات متحده میباشد که نسبتاًً با معدل کشوری موازی میباشد. با این حالا، سرویس ها و مسکن به صورت قابل توجهی ذیل خیس از معدل ملی میباشد. میانگین هزینه معاش در نیومکزیکو 193.200 دلار و میانگین اجاره یک منزل دو خوابه ماهانه 762 دلار میباشد. هزینه معاش به ویژه در نصیب جنوبی نیومکزیکو ارزان میباشد، چون حمل و نقل، سرویس ها شهری و سرویس ها بهداشتی نسبت به سایر ایالت ها و کشورها ارزان خیس میباشد.

تنسی

تنسی ششمی ایالت ارزان در ایالات متحده میباشد. واحد سنجش درآمد در تنسی 50152 دلار میباشد، که تا به امروز بالاترین واحد سنجش در‌این لیست است، و همینطور بالاترین واحد سنجش هزینه مسکن با 810 دلار در ماه را دارااست. مالیات در تنسی بسیار زیر میباشد و مخارج خوراک نیز بسیار ذیل است. میانگین هزینه معاش در شهرهایی مانند موریس تاون دارنده 13 درصد ذیل خیس از معدل ملی میباشد.

میشیگان

هفتمی ایالت ارزان در آمریکا میشیگان میباشد. مانند تنسی، میشیگان نسبت به بقیه بخش ها مرزو بوم هزینه مواد غذایی کمتری داراست؛ به خصوص در ارتباط گوشت گاو، جایی که هر کیلو تنها 3.78 دلار هزینه دارااست. هزینه مسکن نیز در میشیگان نادر میباشد. اجاره میانگین برای یک سوئیت دو خوابه ماهانه 915 دلار و هزینه میانگین معاش 161.063 دلار میباشد. هزینه معاش حتی‌در دیترویت ارزانتر میباشد، جایی که هزینه میانگین معاش 48188 دلار میباشد.

کانزاس

کانزاس هشتمین مرز و بوم ارزان بها در ایالات متحده میباشد. هزینه معاش در کانزاس به طور کلی حدود 8.74 درصد کمتر از سایر مملکت میباشد و میانگین درآمد خانواده حدود 41.644 دلار میباشد. یک سوئیت دو خوابه در کانزاس نزدیک به 821 دلار در ماه هزینه دارااست و هزینه میانگین معاش حدود 137،700 دلار میباشد. در کانزاس نیز مخارج مواد غذایی کمتر میباشد، نصف گالن شیر صرفا 1.39 دلار و یک کیلو گوشت گاو 3.79 دلار هزینه داراست.

جورجیا

جورجیا نهمی ایالت ارزان بها در آمریکا میباشد، با وجود این که میانگین شکل اکانت سرویس ها شهری دربین ده قبوض گران مرزو بوم جای‌دارد. درآمد میانگین خانواده در جورجیا 56183 دلار میباشد. هزینه میانگین معاش 180.679 دلار میباشد و ارزش اجاره از سایر سرزمین به جز آتلانتا ارزان خیس میباشد، جایی که اجاره سوئیت یک و دو خوابه مقداری فراتر از حد میانگین ملی میباشد. مواد غذایی و بها بنزین هم زیر خیس از حد میانگین ملی می‌باشند.

آلاباما

دهمی ایالت ارزان در ایالات متحده آلاباما میباشد. آلاباما مالیات های نسبتاً بالایی داراست مخارج نگهداری های بهداشتی. اجاره میانگین برای یک سوئیت دو خوابه در آلاباما 698 دلار و هزینه میانگین معاش 129.300 دلار میباشد.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: